vineri, 2 iunie 2017

Bookfest 2017/ Long time no see/ #bookhaul



A trecut o bună perioadă de timp de când eu nu am mai postat, dar totul va reveni la normal pentru că mai am foarte puțin și intru în vacanță. Am multe planuri pentru această vară, dar voi vorbi pe larg despre asta în altă postare cât de curând. 

De data aceasta nu a mai fost nebunie ca anul trecut, de fapt nici nu prea intenționam să merg. Nu mi-am mai cumpărat 20 de cărți, nu am mai mers cu BFF (pentru că BFF e error 404), pe scurt a fost foarte diferit față de data trecută. Anul acesta am fost singură, mi-am cumpărat foarte puține cărți pentru că tentația de a lua ORICE s-a diminuat și, lucrul de care sunt cel mai mândră, mi-am îngropat toată jena și frica. Am făcut lucruri pe care nu credeam că le voi face. Adică, pe bune, când stăteam la coadă la Corint am intrat în vorbă cu doamna din fața mea despre Coreea de Nord. Eu care abia aveam curaj să întreb vânzătoarea dintr-un magazin cât costă ceva. Am vorbit la evenimentul Cristinei Boncea, asta, evident, până m-am blocat, și am avut curaj să vorbesc cu oameni noi. Eu care muream de frică atunci când trebuia să întâlnesc pe cineva nou. Mi-am depășit limitele prostești și sunt foarte mândră de mine pentru asta.

Bookfest 2017 a început la Librex, unde m-am simțit super bine. Mi-am luat cu autograf volumul 2 din Seria Nemuritor, primul volum din Eria, Percepții Inconștiente, In Tempora și Proiectul Zero. Abia aștept să le citesc pentru că sunt curioasă dacă îmi vor plăcea sau nu. M-am revăzut cu oameni pe care îi știam deja și am întâlnit persoane noi și mișto. Mi-au plăcut foarte mult cadourile din pungă, zău că e o idee super mișto de a face oamenii să se simtă bine.

Mi-am luat prima mea manga, primul volum din Tokyo Ghoul pe care deja l-am citit și pot spune că mi-a plăcut mai mult decât anime-ul. Intenționam să cumpăr și următoarele două volume, dar nu eram sigură că ar fi fost o investiție bună. Acum că am citit sunt sigură că merită și restul seriei.

Restul sunt cărți pe subiecte ce mă interesează foarte mult în momentul de față, adică politică și istorie. Voi vorbi mai pe larg despre ele, evident, în recenzii. Consider realitatea o sursă bogată de inspirație de care vreau să profit din plin. Hiroshima Joe e ficțiune, habar n-am despre ce e vorba, dar după titlu și după ce am răsfoit câteva pagini mi-am dat seama că e un fel de historical fiction. Și ultima, adică Gramatica limbii italiene nu e cumpărată pentru că m-ar interesa limba, ci pur și simplu din seria #vixxmademebuyit, o să aflați pe parcurs despre ce vorbesc. :)

În final, îmi pare rău că articolul nu e încărcat cu poze, dar s-a întâmplat ceva neprevăzut și nu am fost pregătită pentru asta. A fost o experiență foarte mișto, poate chiar cea mai mișto din ultimul timp. Mi-am demonstrat mie că a meritat tot efortul depus pentru a mă schimba în bine. Sper ca în viitorul apropiat țara invitată să fie Coreea de Sud, pentru că aș muri dacă așa ceva s-ar întâmpla.
Ne citim data viitoare!





6 comentarii:

  1. Cărți frumoase și lecturi cât mai cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Văd manga *mi se dilată pupilele*
    Chiar de curând mi-am dat comandă de Fullmetal Alchemist, ediția aia 3 în 1. Mă bucur să aud că ai făcut chestii inedite la Bookfest :)
    Poate ne vedem într-un an la Gaudeamus! Hugs!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?