luni, 27 martie 2017

Book Haul (mai mult primite cadou)



Am strâns ceva cărți în ultima vreme, mai mult primite, pe care abia aștept să vi le prezint!

Trei dintre ele, anume Vegetariana (pe care mi-o doream enorm), Zilele noastre care nu vor mai fi niciodată și Ferma Animalelor, le-am primit de la fosta mea prietena. Vegetariana am vrut să o citesc mai mult datorită faptului că autoarea e din Coreea, mai precis din orașul Gwangju, locul de unde provine Hoseok din BTS (orașul acesta e my future city într-un fel). Sunt super curioasă în legătură cu literatura coreeană pentru că nu am citit nimic coreean. Again, nu cred că Drumul către libertate de Yeonmi Park se pune. Am zis și în recenzia cărții Insula Tokyo de Natsuo Kirino  de ce. Am căutat mai demult cărți ce aparțin literaturii coreene, dar tot ce am găsit au fost povești cu prințese, regate și chestii istorice. Cred și sper că acest roman este pe placul meu.
Poate știți de lista făcută de mine luna trecută, adică aceasta, unde am enumerat titluri ce mi se par interesante și pe care ar cam trebui să le citesc. Am spus, printre ultimele, că aș vrea să citesc Ferma Animalelor. La ora de engleză ni s-a spus ceva foarte vag despre această carte și despre 1984, dar mie mi-a fost suficient ca să le dau o șansă. Știu că în Ferma Animalelor e ceva satiră legată de comunism cu animale în loc de oameni, dar nimic mai mult.
Și a treia este Zilele noastre care nu vor mai fi niciodată, cel mai nou roman scris de Cristina Nemerovschi. Acest roman are parte de foarte multă apreciere și vreau să îl citesc ca să pot spune că îl apreciez și eu. Cristina se numără printre scriitorii mei preferați și toate cărțile ei îmi plac pentru că spun adevărul într-un mod dur.

Fetele de Emma Cline am primit-o de la tatăl meu. Nu am vrut neapărat să o citesc, dar mi-a făcut mult timp cu ochiul. Era pretutindeni, așa că nu am mai rezistat. Îi mulțumesc tatălui mei că mi-a luat-o și sper să o citesc. Cartea e despre niște adolescente care intră într-un fel de cult dubios condus de Charles Manson. E bazată pe fapte reale și mă aștept să aibă scene grafice la greu dacă tot e cu un criminal în serie.

Kempeitai - Gestapoul Japonez mi-am cumpărat-o eu de 8 martie. Sinceră să fiu, cumpăr multe cărți de la Meteor Publishing, dar nu ca să le citesc, ci pur și simplu pentru că îmi plac și mă simt bine când le văd în bibliotecă. Intenționez să citesc această carte pentru că doar dintr-o simplă răsfoială am aflat lucruri interesante despre istoria Japoniei. Poate o să mă și inspire...


În concluzie, mă bucur mult că am primit cărți și sunt nerăbdătoare să le citesc. Momentan sunt la Glamorama de Ellis, care îmi adâncește starea de confuzie cu fiecare pagină. Și, cu toate că nu aparțin domeniului literar, mi-am cumpărat țoale mișto, încălțăminte, agende și am primit oje, deși am rărit considerabil nail art-ul în viața mea.

Update: Deși nu e în poză, am mai primit între timp și Sufocare de Chuck Palahniuk. Le mulțumesc tuturor pentru cadouri și sunt nerăbdătoare să le citesc și să le fac recenzie cărților primite!

Ne recitim data viitoare!



5 comentarii:

Tu ce crezi?