vineri, 6 ianuarie 2017

Book Haul și alte chestii


Nu am mai cumpărat cărți de când lumea. Mă bucur mult că am intrat în anticariate cu prietenii și că am găsit cărți cărora nu am putut să le rezist. Toate sunt din Târgul Cărții, exceptând Insula Tokyo și Beautiful You, care cred că sunt din Anticariat Unu. Rățușca de sus e o perie, dar una dură cu care, din nefericire, nu prea te poți spăla fără să îți dai jos primul strat de piele. Am luat-o din Antic Exlibris. Ar fi utilă ca perie de pantofi. Sau nu știu.
Acestea au fost ultimele cumpărături din 2016, în afară de oje pentru că sunt primite cadou. Mă bucur tare mult că am găsit cărți scrise de Palahniuk, pentru că e printre autorii mei preferați și nu prea se mai găsesc cărți scrise de el în ediții mișto. Copila de Zăpadă țin enorm de mult să o citesc iarna pe ger, cred că așa aș intra mai bine în atmosfera cărții. Celelalte două le-am luat mai mult din curiozitate, dar tot cred că le voi citi. Insula Tokyo de Natsuo Kirino e despre rolul femeii în societatea japoneză, subiect ce mi se pare interesant pentru că, din (ne)fericire, ador Asia ♥, iar Annabel are un subiect sexual din câte am înțeles din sinopsis, dar mă voi prinde mai bine după ce citesc cartea.
A doua tranșă de cărți e de la Libris. Primele cărți venite la mine în 2017. Mi-am luat, din nou, ceva de Chuck Palahniuk (pentru că tentația era prea mare) și Inimile celor patru de Vladimir Sorokin. Sunt nerăbdătoare în privința lor, mai ales că sunt scurte și că, probabil, se citesc repede.
Anul acesta mi-am propus să citesc mai multe cărți decât anul trecut, doar ca să văd că mă pot autodepăși. Am redescoperit cititul și știu că faptul că citesc mult mă face specială și mă dezvoltă altfel. Sunt foarte optimistă cu privire la acest an. 2017 e un nou început pentru toată lumea.
Până data viitoare, nu uitați să vă abonați la blogul meu și să mă urmăriți pe pagina de Facebook. Îmi doresc mult să fac 1000 de like-uri la Catrina Ionescu și am nevoie de ajutorul vostru pentru acest lucru. Vă urez mult noroc și spor la lectură!

6 comentarii:

  1. Ăsta da început de an, eu sunt mai nerăbdătoare cu privire la recenzii :))
    Mult succes și spor la citit! :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Fix cărțile pe care ți le-ai luat tu de la Chuck Palahniuk îmi lipsesc mie din bibliotecă :))
    Mult spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci am un nou scop în viață: să îl citesc pe Chuck Palahniuk.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?