luni, 22 august 2016

Premiile Liebster


E prima dată când fac acest lucru. Am fost nominalizată de către Amalia de la Cărți la puterea a doua. Să începem!


Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.



10 lucruri despre mine

1. Deși înainte trăiam pentru lectură și scris, acum mi-am schimbat un pic sfera și pot spune că marile mele interese sunt nail art-ul și moda. Puteți vedea AICI câteva modele pe care le-am făcut.

2.Probabil mă cam repet,dar sunt OBSEDATĂ de făcutul unghiilor. Îmi fac unghiile aproape zilnic sau la 2-3 zile. Am un caiet în care desenez modele și forme de unghii. Cuticulele mele sunt praf din cauza acetonei, iar unghiile mele sunt galbene. Îmi doresc mult să pun mână pe un job de nail artist.

3. Cu toate acestea, my big dream este să fiu scriitoare. Genul acela de scriitor ultra cunoscut, care are minim o carte ecranizată la Hollywood, care se îmbracă cel mai bine și care are un mare fandom în spate.

4. Sunt îndrăgostită de Suga de la BTS, deși sunt conștientă că nu am nicio șansă reală cu el și că suntem rase diferite.

5. Judec oamenii. După cum se îmbracă, cum au unghiile (aici mă refer la femei), cum sunt machiate, după rasă, țara de proveniență, familie, gusturi în materie de orice, după cum arată, după job, după statutul social, orientările politice, etc. Deși nu bârfesc iar aceste judecăți le țin doar pentru mine pentru că nu îmi place să fac pe cineva să se simtă prost. La rândul meu nu mă deranjează de ceea ce spun oamenii despre mine.

6. Mi-am jurat mie că o să ajung măcar odată în viață la Săptămâna Modei.

7. Urăsc multe chestii, dar în special pe Rotschild, Rockefeller și Soroș. Mai demult, când era nebunia cu Roșia Montană, am visat că fusese o revoltă și că Soroș a fost omorât de mulțime.
 
8. Înainte să intru la liceu, eram un elev mediocru care ura școala din tot sufletul. De când am intrat la liceu, mă simt mult mai bine, am rezultate mai bune și pot spune că ador școala. Chiar abia aștept 12 septembrie.

9. Magazinul meu preferat de haine e C&A. Îmi iau haine de acolo de când eram mică (bine, mai mult îmi lua mama). Au haine mișto și numărul kitsch-urile e redus.

10. Nu mănânc ca să slăbesc. E dur, dar nu îmi pasă. Get over it!



Întrebări
 
1. Care a fost primul roman pe care l-ai citit și care ți-a deschis calea spre lectură?
Pe jumătate moartă de Kim Harisson. Eram clasa a șasea, în vacanța de vară. Mi-a plăcut coperta și am rugat-o pe mama să mi-o cumpere. De atunci sunt fascinată de cărți.

2. Ce cărți ai reciti și de ce?
Am recitit de 3 ori nymphette_dark99 a Cristine Nemerovschi. De obicei nu prea îmi place să recitesc cărți, dar cărțile Cristinei N. le-aș reciti oricând.

3. Vezi vreo evoluție între cărțile dinainte de 2000 și cărțile de acum?
O să compar Dragonul Roșu cu Maestra. Dragonul Roșu = operă de artă. Maestra = cancer. Acum serios vorbind, există cărți nașpa apărute înainte și după de 2000. Eu nu văd vreo evoluție.

4. Ți s-a întâmplat vreodată să cumperi o carte doar pentru că te atrăgea coperta?
Da, pentru că sunt foarte superficială. Dar am citit sinopsisul înainte de a cumpăra ceva.

5. Care e cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o din cărți?
Că viața nu e așa cum pare. Că ne schimbăm foarte repede. Că trebuie să vezi și partea frumoasă în ceva. Că lumea e nașpa. Că trebuie să trăiești pentru tine. Că trebuie să faci ceva înainte de a fi prea târziu.

6. Ai o carte de care ești atât de legată încât fără ea biblioteca ta nu ar mai fi aceeași?
Sunt legată de absolut orice carte din biblioteca mea chiar și de ghidul Feng Shui care nici nu e al meu.

7. Ce roman crezi că nu va fi considerat niciodată demodat?
Deși nu prea se încadrează în categoria roman, aș băga aici operele lui Caragiale. În special O scrisoare pierdută.

8. Cu ce personaj ai vrea să îți schimbi viața?
Patrick Bateman din American Psycho.

9. Dacă ai mai putea citi o singură carte până mori care ar fi aceea?
Decât să citesc o carte tot restul vieții, mai bine nu mai citesc deloc.

10. Ce carte consideri că nu e destul de populară pe cât ar merita?
Flori în păr de Iullia Ioniță. Make it famous, please!


Nominalizez pe:


Panda and books
(nu mai îmi trece nimic prin cap)



Întrebările pe care le las:
1. Ce cărți ți-au influențat cel mai mult viața și de ce.

2. Te-ai lăsa de citit pentru o avere de miliarde de euro/dolari/ce vrei?

3. Care crezi că este rolul lecturii în educația unei populații?

4. Cum te împaci cu lecturile școlare?

5. Fiind un iubitor de carte, ți-ar plăcea să fii la rândul tău scriitor?

6. Asociază o carte cu o melodie sau/și cu un artist/o formație.

7. Ai prieteni cu care împărtășești iubirea de carte?

8. Care sunt criteriile după care cumperi cărți?

9. Ce genuri citești cel mai des?

10. Numește o carte a cărei ecranizare nu ți-a plăcut.

2 comentarii:

Tu ce crezi?