miercuri, 13 iulie 2016

Bookblogger Tag

Pentru că.... de ce nu??


1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte?  Deși urmăresc cu interes emisiuni ca Iubire Interzisă, urăsc din tot sufletul cărțile siropoase. Urăsc cărțile scrise de indivizi cu scopul de a se văita ( gen Am supraviețuit lagărului morții ). Și pot spune că nu îmi plac absolut deloc cărțile istorice în care sunt folosite prea multe adjective, iar faptele istorice sunt ușor modelate în scop propagandistic. La fizicul cărții nu îmi plac coperțile prea simple și cele care mi se par urâte, și urăsc ca pe copertă să fie lipit prețul, sau să fie urme de orice fel.


2. Descrie locul tău perfect pentru citit.  Locul meu preferat de citit este Grădina Botanică. De cele mai multe ori citesc oriunde este cât de cât liniște sau unde zgomotul este suportabil.



3. Trei confesiuni legate de cărți.  Ador cărțile gore, cu mult sânge și scene de sex anormale. Iubesc personajele duse cu capul, care se droghează și care reprezintă tot ce nu e bine la societate. Cumpăr foarte multe cărți pe care nu apuc să le citesc. Nu împrumut cărți la nimeni, de asemenea nici nu împrumut cărți de la alții. Îmi place ca ce citesc să am în bibliotecă.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?  Nu prea plâng la cărți, doar mă întristez foarte mult.

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta? Nu țin cărțile pe noptieră, dar pot spune că acum citesc Teroristul Necunoscut de Richard Flanagan. Aș vrea ca după să încerc din nou să citesc Divergent.6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?  Marinată de câine cu sos de soia. Glumesc.   Când citesc prefer să nu mănânc ca să nu murdăresc cartea.  Zilele trecute când am citit am mâncat fulgi de porumb.




 7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.  American Psycho de Bret Easton Ellis ( recenzia AICI ), pentru că Ellis este un Dumnezeu când vine vorba de literatură. Hitler așa cum l-am cunoscut de Heinrich Hoffman, pentru că autorul îl prezintă pe Führer într-un mod diferit față de celelalte cărți de istorie. Vicky, nu Victoria de Cristina Nemerovschi ( recenzia AICI ), pentru că mi-a deschis ochii în ceea ce privește viața și libertatea.



8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.  Nu am, pentru că biblioteca mea e foarte înghesuită.

9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.  Libertate. Înțelepciune. Cunoaștere.
10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?  Faptul că am dat banii pe o carte pișecioasă din colecția aia de la editura Alma. De asemenea, pot spune că faptul că am citit primul volum din Fifty Shades este o rușine pentru mine.

4 comentarii:

  1. Și eu de ceva timp tot îmi pun în minte să citesc 'American Psyco', sper să ajung cât de curând la ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi spui cum ti s-a parut, dupa ce o citesti!

      Ștergere
  2. Mișto. O să fac și eu tag-ul ăsta pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tare Catrina!
    Credeam ca-s singurul asa:)))

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?