miercuri, 20 iulie 2016

10 (sau pe acolo) dorințe nebune ce merită experimentate (leapșa)



Tag-ul acesta l-am găsit pe Literatura pe tocuri. Citind articolul, m-am gândit la ce lucruri aș vrea eu să fac, acest lucru dându-mi bătăi de cap. Știu că majoritatea lucrurilor pe care le voi spune aici sunt imposibile și nu au cum să se întâmple în această viață, dar îmi place să visez, totuși sunt sigură că unele lucruri țin cont de mine dacă se vor întâmpla sau nu. Ordinea e aleatorie. Nu știu cât de nebune sunt aceste dorințe...


1. Să fiu o scriitoare faimoasă, iar cărțile mele să fie ecranizate la Hollywood.
Să fiu scriitoare e cel mai mare vis al meu, dar să am film la Hollywood știu că e un lucru improbabil. Mi-ar plăcea să merg la premieră la filmul meu, lumea să îmi ceară autografe pe stradă, să am milioane de fani și să reușesc să schimb ceva prin ceea ce fac. Mi-ar plăcea să fiu genul acela de scriitoare elegantă, mereu îmbrăcată în negru și aranjată perfect, plină de Glamour și strălucire și, de ce nu, super bogată și cunoscută. Dacă viața mea ajunge așa, o să îmi scriu autobiografia intitulată The Psycho Writer sau ceva de genul.

2. Să iau autograf de la Bret Easton Ellis.
Deși am citit doar American Psycho, Ellis e autorul meu preferat. Îmi doresc foarte mult să îl întâlnesc și să îmi dea autograf.

3. Suga de la BTS să mă scoată la întâlnire. ♥♥♥
Pot spune că nu sunt prea mândră că ascult acest gen muzical, dar ador k pop-ul. Știu că această dorință nu o să se îndeplinească niciodată, pentru că ne despart multe lucruri, cum ar fi continentul, cultura, rasa, etc. Totuși, dacă l-aș întâlni, l-aș pune să îmi cânte melodia Rap God a lui Eminem.

4. Să merg în Coreea de sud.
Vreau acest lucru pentru concerte. Dacă aș vizita Coreea aș merge la mai toate concertele, chiar și la trupe care nu prea îmi plac, doar de fun.

5. Să le întâlnesc pe cântărețele mele preferate.
Melanie Martinez, Charli XCX, Lorde, CL, Lzzy Hale de la Halestorm, Avril Lavigne, Brooke Candy, Lana Del Rey, Marina and the Diamonds, Porcelain Black, HyunA, Emilie Autumn, Halsey. Sper că nu am uitat pe nimeni. Pe fetele astea le ador. Sunt o mare fană a genului Alternative (deși nu toate din listă cântă acest gen) și sper ca măcar pe unele dintre ele să le întâlnesc în această viață.

6. Să am o cameră specială care să servească drept bibliotecă.
Am o groază de cărți care nu prea mai au loc și se vor aduna pe parcursul timpului. Mi-aș dori o cameră specială pentru cărți și studiu, decorată de mine cum îmi place.

7. Să îmi fac operații estetice.
Nu o să îmi fac botul de șapte tone, dar anumite lucruri mi-ar plăcea să fie modificate la fața mea și oricum vreau să îmi fac mai multe când voi fi bătrână și hidoasă.

8. Să intru într-o societate secretă și să aflu secrete mondiale.
E foarte imposibil acest lucru, dar asta e fantezia mea de 3 ani și planul meu de viitor. Chiar dacă ajung sus, odată ce fac un pas greșit o să mi se ia gâtul ca acele secrete să fie la adăpost. Vreau acest lucru pentru că sunt curioasă dacă anumite teorii sunt reale sau nu. Cum e teoria despre regina Angliei în care se spune că e reptilian. Mi-ar plăcea să știu acest lucru.

9. Să vizitez Japonia.
Cunosc o anumită persoană cu care mi-ar plăcea să merg în această țară. Știu că pare că sunt otaku obsedat, dar e un vis de al meu să merg în Japonia, să merg în mall-uri japoneze și să vin acasă cu geamantane întregi pline cu manga. Anime Plaza e primul obiectiv de pe lista mea în cazul în care o să merg în această țară. Și concertele. Nu prea îmi pasă cine ar cânta.

10. Să văd cadavrele dintr-o morgă.
De preferat alea împuțite și desfigurate. Site-ul best gore a scos tot ce e mai rău din mine. :)))

11. Să-mi fac părul gri.
Cu toate că îmi ador culoarea naturală și nici nu sunt sigură că mi-ar sta bine. Tot voi avea părul gri mai devreme sau mai târziu.

12. Să fiu nail artist.
Deși nu prea îmi place să fac lucruri considerate feminine, ador să îmi fac unghiile. Am descoperit această pasiune de curând și iau această slujbă în considerare pentru viitor. Mi-ar plăcea să fac acest lucru. Numai că detest unghiile false...


Sincer, nu știu cât de penibil este acest articol, dar am răspuns cât de sincer am putut. Unele dintre ele nu mi se par deloc nebune, ci perfect normale. Nu știu cui să îi dau tag-ul mai departe, nu îmi trece nimic prin cap. Sunt curioasă ce dorințe nebune vă trec vouă prin cap. Simțiți-vă liberi să îmi lăsați comentarii.

 

5 comentarii:

  1. Haha, drăguțe răspunsuri! Și eu vreau neapărat să ajung în Japonia, mi se pare o țară atât de simpaticăă.
    Uite și răspunsurile mele: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/07/leapsa-10-dorinte-nebune-ce-merita.html
    Îți doresc o zi relaxantă! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu as vrea sa devin scriitor faimos si sa o intalnesc pe Charli XCX !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrina ce dorintele nebune, dar totusi bune. Eu chiar sper sa ne rasfeti cu o carte nu buna, ci foarte buna, iar dupa sa mergem la premiera ecranizarii. Restul sigur vin de la sine pentru ca faima atrage oameni si vor veni cu randul sa iti ceara autografe, sa respiri aerul de la Hollywood impreuna cu cei pe care ii adori. Acum daca ma gandesc, ai dreptate, 10 sunt cam putine, as mai bifa vreo cateva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc mult acest lucru si sper ca o sa reusesc. Multumesc pentru sustinere! ♥

      Ștergere

Tu ce crezi?