sâmbătă, 14 mai 2016

Lucruri pe care le aud când citesc



Cum școala îmi ocupa cea mai mare parte din timp, de cele mai multe ori citesc la școală, sau oriunde apuc. Evident că aud foarte multe comentarii drăguțe care uneori mă calcă pe nervi.

1. De ce vrei să scrii o carte când sunt deja atâtea cărți?
Îmi pare atât de rău că nu m-am gândit la asta. Sunt sigură ca la fel ar fi trebuit să gândească toți scriitorii până acum. Rușine lor că au scris în loc să se gândească la cărțile deja existente.

2. Dacă e film, de ce mai citești cartea?
Într-o oră jumătate nu poți surprinde toată magia care se regăsește în 300-400 de pagini. Întotdeauna cărțile au mai multă acțiune decât filmele. În film se pierd anumite detalii care sunt destul de importante în carte.

3. Cum, tu îți iei cărți de pe elefant?
Când comand ceva de pe elefant.ro sunt foarte fericită. Le spun și prietenelor, poate vin cu mine să îmi ridic coletul. O colegă aude conversația și mă întreabă: Ce ți-ai luat de pe elefant? Îi răspund că mi-am luat cărți. Dezamăgită, îmi spune: Ah, credeam că ți-ai luat un parfum sau ceva de purtat. Neah, cumpăr haine doar când acest lucru e necesar.

4. Sunt cărți făcute după Game of Thrones?
Nope, my dear. Serialul este făcut după cărți.

5. Mai bine vezi filmul/serialul...
NU ÎMI SPUNE MIE ASTA! Poți să te uiți tu la film, dar eu prefer să citesc.

6. Îți pierzi viața citind!
Eu cred că nu îmi irosesc viața dacă citesc. De fapt, mă aleg cu experiență de viață fără să intru în situații neplăcute. Cred că sunt mai câștigată dacă citesc în loc să pierd timpul pe afară.

7. Dacă îți place să citești, de ce nu citești cărțile din programa școlară?De obicei, profesorii îmi spun asta.  Mama îmi băga pe gât cărțile de școală în clasele primare. M-a îndepărtat de lectură, făcându-mă să descopăr cititul ceva mai târziu. Acum știe că citesc, îmi spune uneori că nu citesc ce trebuie, dar știe că nu îmi pasă. Am încercat să citesc mirobolanta Carte a nunții, dar nu prea am putut. E greu să citești ceva în care nu te regăsești absolut deloc.


În final, vreau să zic că nu am vreo problemă cu oamenii care nu citesc. Există oameni talentați la științe exacte sau alte lucruri care citesc aproape deloc sau ce îi interesează pe ei. Poți să iei informații și din alte părți decât din cărți.
Evident că articolul va continua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?