sâmbătă, 19 martie 2016

Book Haul


Nu știu de voi, dar martie este pentru mine o lună norocoasă. Ca să celebrez, mi-am făcut un cadou. Cărțile acestea nu erau neapărat pe lista mea TBR, dar mi-au făcut cu ochiul și eram foarte curioasă în privința lor.

Jucătorii de pe titan de Philip K. Dick, ar fi prima carte SF pe care aș citi-o. Până acum nu mi-a picat în mână nicio carte SF care să mă atragă. Sper să îmi placă și să nu mă dezamăgească.

Hitler așa cum l-am cunoscut de Heinrich Hoffman, am luat-o din pură curiozitate pentru că nu am citit nicio carte despre Hitler/nazism/Holocaust din perspectivă nazistă, cum îmi place mie să spun.  Hoffman a fost fotograful și prietenul lui Hitler timp de 25 de ani. Cartea deja am citit-o, dar nu mă simt în stare să îi fac o recenzie cum se cuvine. I-am dat 5 stele din 5 pe Goodreads, unde i-am făcut și o mică recenzie.  Până acum aceasta e cartea mea istorică preferată.

Jane Eyre de Charlotte Brontë, am primit-o cadou de la mama de mărțișor. Am văzut filmul ceva mai demult și îmi plăcuse. Sper să am răbdare să pot citi cartea.

Jumătatea Rea de Sally Green, am primit-o sponsorizare de la libris.ro pentru recenzie. Mă bucur mult de faptul că am reușit să obțin sponsorizare de la ei și că am primit o carte care îmi place. M-am apucat să o citesc și o să revin curând cu recenzia.

De Gillian Flynn m-a tentat foarte mult Gone Girl, dar căutând și alte cărți scrise de ea, m-a atras mai mult Dark Places. Mi-am luat varianta în engleză pentru că îmi doresc foarte mult să pot citi în această limbă. Sper să o pot citi, deși va dura mult și îmi va fi foarte greu.

Mi-am luat și volumul trei din seria Hannibal, scrisă de Thomas Harris. Eu sunt o mare fană a lui Hannibal Lecter, am citit până acum doar Dragonul Roșu (recenzia AICI), dar am în bibliotecă și Tăcerea Mieilor într-o ediție foarte veche. Volumul al treilea l-am luat în engleză pentru că nu l-am găsit niciunde în română (seria aceasta se găsește foarte greu în limba română), și dacă o să îl pot citi voi achiziționa și primele volume în limba engleză.

Voi ce cărți ați cumpărat în ultimul timp?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?