vineri, 1 ianuarie 2016

2016

Ascult asta și mă simt inteligentă. Totuși, e bine că primul feeling din 2016 e inteligența. Nu știu de voi, dar pentru mine anul acesta va fi unul foarte bun spre deosebire de 2015. Anul trecut a fost nasol rău. Inspirația mea a fost un mare blank space, nu am intrat la ce liceu am vrut, am avut primul examen din viață, mi-am început viața de liceu cu stângul, nu am scris nimic substanțial. De fapt, nu am făcut nimic care să conteze. Am pierdut timpul de pomană. M-am învârtit în jurul cozii ca un câine prost căutând ceva ce nu există. Nu am făcut nimic. Doar am dat-o rău de tot în bară.
Luna decembrie a fost nasoală rău. Activitatea mea de pe blog e aproape zero în această lună, am decăzut la școală, nu am citit cum o făceam de obicei, nu am scris cum trebuia, sărbătorile nu au fost cum îmi închipuisem. Decembrie a fost cancerul anului 2015, cel puțin pentru mine.
Acum o lună am început să mă uit la anime-uri. Primul a fost Death Note. Mi-a plăcut până la episodul 5, după care nu mi-a mai plăcut, m-a obsedat. Visam noaptea chestii din Death Note, citeam fan fic-uri yaoi cu L și Light, îmi imaginam că sunt Kira și că judec criminali. A fost și este o perioadă de obsesie totală pentru acest anime. După ce l-am terminat, am vrut să fac recenzie pe blog, dar nu am putut. Nu am putut să îmi pun ideile laolaltă pentru a scrie măcar două rânduri. Sper că o să îi fac recenzie pentru că acum nu mai sunt așa împrăștiată, deși încă visez la nunta mea imaginară cu L. ( fmm Kira!! )
După Death Note am început alte anime-uri, dar nu la fel de bune. Am văzut Love Stage care a fost drăguț, dar nimic mai mult. Am văzut și o parte din Junjou Romantica care e ceva mai hardcore, dar tot o telenovelă animată de prost gust mi se pare. Personajele sunt penibile, în special Misaki.
La anime-uri nu m-am mai uitat de câteva zile. Începusem Assassination Classroom care îmi place foarte mult, dar nu la fel de mult ca Death Note.  Oricum, vreau să  termin de văzut acest anime și după aceea să îi fac o recenzie și să aștept cu nerăbdare următorul sezon.
Am început, tot în decembrie, să scriu primul meu roman. Ideea cărții mi-a venit random într-o oră la școală.  Întâmpin mult mai multe dificultăți decât credeam și nu mereu îmi e ușor să scriu, dar mi-am promis mie că o să îl termin de scris anul acesta și sunt hotărâtă să dau tot ce e mai bun din mine, chiar dacă ăsta e doar începutul și nu o să îmi fie ușor. Să fiu scriitoare e singurul și cel mai mare vis al meu. Am renunțat la multe lucruri pentru a-mi îndeplini visul.
Ca și concluzie, poate că 2015 nu a fost  anul awesome la care visam în 2014, 2016 m-a prins mai matură și mai cu capul pe umeri. Am multe așteptări de la anul ăsta și chiar nu vreau să o dau în bară din nou.  M-am schimbat prea mult pentru a mai greși la tâmpeni minore cum făceam în anii trecuți. Am multe așteptări și vreau să muncesc mai mult ca să nu rămân dezamăgită.

La mulți ani!!

*artificii*



Un comentariu:

  1. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?