Vicky, nu Victoria - Recenzie

Data aparitiei: Octombrie 2015
Colectia Cartile Arven
Format: 130x200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 336
ISBN: 978-606-763-017-6

Am 13 ani si 6 luni si fac in continuare sex pentru ca e fun. Am trei iubiti interzisi, o prietena foarte buna, un sfert de caine, cateva jointuri in rucsac. Imi plac bocancii si tricourile negre cu cranii. Duc o viata aproape normala, ca orice eleva de clasa a saptea. Ma mai cert uneori cu mama si fug cam des de acasa.
A, da, si fratele meu tocmai a dat foc scolii.
Ma cheama Vicky. Ai grija sa nu imi spui Victoria, port un cutter cu mine tot timpul.

Recenzie :

Am citit cartea aceasta în câteva zile. Mi-a plăcut mult, cu greu  o lăsam din mână ca să fac altceva.  Vicky e deosebită, te face să o adori din prima. Totuși, cartea nu este pentru oricine. Dacă o subestimezi pe Vicky pentru că are 13 ani, sau dacă încă nu ești pregătit pentru chestii mai wild, atunci clar cartea nu e pentru tine. Vicky e mult mai matură și inteligentă decât mulți oameni ,,mari".
Vicky, nu Victoria e diferită față de prima carte, nymphette_dark 99. În acest volum, aflăm că Vicky are sentimente, aflăm că ea face ce simte, în prima carte dădea impresia că făcea totul pentru distracție, dar n-a fost așa.
Vicky îmi e ca o veche prietenă pe care în sfârșit am regăsit-o. Nu credeam că mă voi atașa vreodată așa mult de un personaj.
Cartea asta cred că a fost menită să  distrugă bula de confort și liniște în care ne aflăm. Vicky ne învață despre oameni și despre obiceiurile și frustrările lor inutile. Oamenii parcă nu mai sunt oameni, sunt roboței meniți să facă mecanic aceleași lucruri dictate de societate. Omul uită să simtă, să trăiască. să facă lucruri importante pentru el. Să arunci cu prejudecă în stânga și în dreapta nu e un lucru bun, nu te face cu nimic mai special.
Vicky nu te învață să te droghezi, sau să nu mai asculți de părinți sau să faci sex.  Îmi pare rău pentru oamenii care cred asta.  Eu chiar aș vrea să existe fata asta și să am ocazia să o întâlnesc.
Spre final, vreau să spun că această carte chiar merită. Sunt fragmente care te vor face să râzi până leșini, sau care te vor pune serios pe gânduri. Vicky e un mare FUCK YOU la adresa societății și a principiilor de mult demodate.  Vicky, nu Victoria este acel gen de carte pe care trebuie să o (re)citești când simți că te-ai pierdut și că nimic nu mai are sens. Te va ajuta, îți promit!