sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Jennifer's Body - Recenzie

Jennifer Check ( Megan Fox ) este o majoreta frumoasa si sexy, careia colegii de liceu dintr-un mic oras din Minnesota nu i-au rezistat niciodata. Atunci cand adolescenta plina de farmec este blestemata de o formatie rock care il venereaza pe Satana si este condusa de catre vocalistul Nikolai Wolf, devine posedata de un spirit malefic si se transforma intr-o criminala dornica sa consume carne umana. Colegii de clasa ai lui Jennifer sunt macelariti unul cate unul de catre seducatoarea insetata de sange, care se supune orbeste demonului ce a pus stapanire pe corpul ei. Needy Lesnicky (Amanda Seyfried) – prietena timida, tocilara si nepopulara a lui Jennifer Check – isi da seama ca trebuie sa o salveze pe fata de blestem sau sa o ucida pentru a pune capat crimelor petrecute in liceu. Dupa ce o omoara pe Jennifer, Needy evadeaza dintr-un centru corectional pentru minori si porneste in cautarea lui Nikolai Wolf, liderul rockerilor satanisti care fusesera responsabili de transformarea prietenei sale.

M-am uitat la acest film doar pentru Megan Fox și Amanda Seyfried.  E interesant, dar nu e cine știe ce. Mi-ar fi plăcut să se pună accent mai mult pe partea paranormală decât pe omoruri, șoc și groază. Cel mai mult mi-a plăcut la acest film umorul - are un umor negru spumos, care pe mine mă atrage foarte mult.  Mi-a plăcut mai mult Jennifer , e mai mișto, e îndrăzneață și e bună, plus că Megan Fox o joacă foarte bine. Filmul m-i s-a părut ușor, nu sunt scene violente sau sadice în exces, dar dacă nu ești obișnuit cu filmele de groază, s-ar putea să te speri la acest film și să îl supraevaluezi, sau din contră.
Un lucru interesant m-i s-a părut formația aceea ciudată de rock. Nu se dau foarte multe detalii, ceea ce face lucrurile mult mai interesante, dar rockerii aceia nu erau sataniști pe bune, doar voiau să se îmbogățească, așa că au apelat la un ritual satanic, ci anume -sacrificarea unei virgine ( care nu prea era virgină).
Filmul are și faze mai deep, cum ar fi comportamentul oamenilor după ce un bar din orașul lor a luat foc și doi adolescenți au fost uciși. Sentimentele lui Needy te vor face să înțelegi altfel lucrurile, pentru că reflectă foarte bine realitatea. Nepăsarea oamenilor,  groaza colectivă care trece imediat și dramele care sunt pentru unii doar subiecte de consum sunt lucruri reale, iar filmul a ochit foarte bine asta. Din această perspectivă filmul pare real, dar e totuși o ficțiune.
Este un film interesant cu care nu trebuie să îți bați capul. Poți să dau skip la unele secvențe, pentru că nu pierzi nimic și după ce l-ai văzut poți să îl uiți, nu e mare pierdere.

Trailer: