vineri, 27 noiembrie 2015

All the Boys Love Mandy Lane - Recenzie

Orfana Mandy Lande este o frumoasă adolescentă virgină şi pură crescută de mătuşa ei, dorită de colegii de şcoală şi o prietenă apropiată a unui băiat care este marginalizat de ceilalţi pe nume Emmet. După moartea unui coleg de liceu la o petrecere, Mandy se împrieteneşte cu Chloe, Marlin, Red, Bird şi Jake. Red îi invită pe toţi la o fermă izolată ce aparţine familiei sale şi toţi băieţii se gândesc care va fi primul ce o va convinge pe Mandy să se culce cu el. Ei fac repede rost de băutură şi droguri. În mijlocul nopţii, un străin cu cagulă începe să-i atace pe toţi pornind o serie de crime terifiante.

Notă IMDb: 5,6

Recenzie :

Uitându-mă la filmul acesta, mă gândeam la ceea ce puteam face în loc să mă uit la el. Nu e nimic, dar absolut nimic de groază la el. La început pare misterios, dar îți poți da seama din prima ce urmează să se întâmple acolo.  Fazele sângeroase sunt puține, partea cea mai ,,dură" e la sfârșit când apar în cadru hoiturile alea împuțite de vacă, în rest mai nimic, sau cel puțin mie nu mi-a satisfăcut nevoia de a vedea un film ca lumea.
Filmul are o tentă horror, probabil că s-a încercat a fi horror, dar nu s-a reușit.  Filmul e mai degrabă penibil decât horror.

Personajul principal este Mandy Lane, o fată cuminte și cam ciudățică. Mi-a plăcut de ea, dar la finalul filmului nu am putut să o înțeleg, de fapt cred că finalul nu am putut să îl înțeleg. Mandy e frumoasă, toți băieții o vor, dar aceasta nu pare interesată. E un personaj complex, măcar la acest capitol producătorii filmului nu au dat-o în bară.  Cred că ea e singurul motiv pentru care am urmărit filmul până la capăt.
Filmul mai are și câteva secvențe amuzante, care dau în penibil, dar acestea creează un oarecare farmec filmului
Mie filmul m-i s-a părut cam idiot, dar dacă nu ești obișnuit cu acest gen, s-ar putea să îți placă.

Punctaj :