sâmbătă, 31 octombrie 2015

M-i s-a dus de Halloween

Mă trezesc de dimineață la ora 8. Mă duc direct în bucătărie, am uitat să îmi iau pastilele și nu vreau să o supăr pe mama. Dau cu ,, 'Neața" părinților mei și îmi iau medicamentele.  Mă trezesc într-un dialog sumbru care mă face să urăsc ziua asta:

- Ai văzut ce s-a întâmplat în Colectiv? Au murit 27 de oameni și nu-știu câți sunt la spital.
- Colectiv? Am fost acolo la un concert la Eluveitie. Știu locul și cred că acolo ar fi trebuit să merg aseară cu M.

- Măi, pe bune?
- Da, dacă vrei verific pe Facebook să văd clar unde.

-  Deja m-i s-a făcut pielea de găină. Doamne, nu te mai las nicăieri. Stai în casă de acum încolo.

Intru pe Facebook să văd clar despre ce este vorba. Unde trebuia eu să merg nu era în Colectiv, din fericire. Eu trebuia să merg în Quantic Pub 2. Văd ca news feed-ul a explodat cu știrea asta. Mă întristez, au murit metaliști de-ai noștri.
Sunt totuși câteva lucruri ciudate, cum ar fi DE CE AI APRINDE ARTIFICII ÎNĂUNTRU? O dată ce faci asta,  cu greu mai controlezi focul.   Asta e ceva ce chiar nu trebuia făcut.
Să ne gândim la consecințe. Au murit 27 de oameni și peste 100 au fost răniți, în primul rând.  Dar mai e ceva care o să dureze, ci anume oamenii o să mai rărească ieșirile în cluburi la petreceri/concerte, nu o să mai vină nimeni în Colectiv pentru o bună bucată de timp și concertele o să fie mai puțin spectaculoase.
Îmi pare sincer rău pentru ce s-a întâmplat. Condoleanțe tuturor celor care au murit si familiilor acestora! Această tragedie chiar putea fi evitată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?