joi, 3 august 2017

Mini Book Haul

Nu mă așteptam deloc să mai cumpăr cărți, but here I am. Le-am comandat spontan pentru că mi le doream și erau la un preț ok.
Cum Natsuo Kirino e noua mea scriitoare preferată, mi se pare firesc să îi caut cărțile și să îmi achiziționez tot ce găsesc scris de ea. Mai am de cumpărat Cronica Zeiței și o să am toate cele 4 cărți apărute la noi semnate de Natsuo Kirino. Sper că apuc să le și citesc.
Arizona Market am luat-o pentru că abordează același subiect ca Natașele (recenzie AICI). Mi se pare interesant subiectul prostituție, mai ales într-o lume în care sexul e peste tot. Voi vorbi mai pe larg despre acest subiect în recenzia pe care o voi face acestei cărți.
După ce le citesc, revin, evident, cu recenzii.

here are my new besties

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?