sâmbătă, 29 iulie 2017

Girls Group Book Tag



Annyeonghaseyo, everyone! După atâta pauză, cred că e timpul să revin pe blog. Nu pot spune că am făcut ceva constructiv în acest timp, dar sunt gata să mă reapuc de blog. Astăzi fac un book tag, probabil unul neinspirat, dar am această idee de mult și nu am mai văzut-o în România. Să începem!

1. BLACKPINK - As If It's Your Last (마지막처럼): Dacă ai mai putea să citești doar o singură carte pentru tot restul vieții, care ar fi aceea?
Oscilez între Mein Kampf și Flori în păr de Iulia Ioniță.

2. TWICE - TT: O carte care te-a întristat foarte mult.
Cum în ultimul timp nu prea am citit cărți triste, numesc Păpușile de Cristina Nemerovschi.

3. Orange Caramel - My Copycat: Numește o carte copiată după o altă carte.
Sinceră să fiu, pot spune că stau departe de copycat-uri în general. Totuși, sunt multe clișee pe care le-am mai întâlnit pe parcursul timpului.




4. Hyoyeon - Wannabe: O carte care se vrea a fi ceva, dar nu este.
Viața mea printre miliardarii ruși. Se vrea a fi o carte bine informată despre Rusia și oamenii bogați ai Rusiei, dar este doar lemn irosit degeaba. 

5. AOA - Heart Attack: Numește o carte care ți-a dat palpitații.
Toată trilogia Half Bad, dar și multe alte cărți pe care nu mi le amintesc acum.

6. APink - No No No: O carte pe care ai încercat să o citești, dar ai renunțat.
Am fost de multe ori în situația asta, dar o carte care m-a călcat pe nervi și pe care am încercat să o citesc anul acesta este Moartea lui Bunny Munro de Nick Cave. O să-i mai dau o șansă pentru că are și idei bune.



7. SNSD - Paparazzi: O carte populară pe care ai citit-o și care merită toată atenție de care se bucură.
Jocurile Foamei.  E un fantasy foarte inteligent.



Acesta a fost tag-ul, cu întrebări inspirate după melodiile grupurile feminine pe care le apreciez foarte mult. Știu că lipsesc 4minute, 2ne1, Red Velvet, Fiestar, I.O.I și multe altele, dar mai am idei de tag-uri și acesta va avea și o continuare. Ne citim data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?