duminică, 26 februarie 2017

2NE1 Book Tag (Happy b-day CL!)



Cum astăzi este ziua lui CL, m-am gândit la un tag cu melodiile celor de la 2NE1, care, din nefericire, s-au despărțit, am vorbit despre acest lucru AICI. Să trecem direct la tag!


1. 2NE1 - I AM THE BEST: Care crezi că e cea mai bună carte citită de tine până acum? O să dau răspunsul pe care îl dau de obicei la această întrebare, anume American Psycho de Bret Easton Ellis.

2. 2NE1 - Hate You: O carte pe care o urăști. Viața mea printre miliardarii ruși de Marie Freyssac este răspunsul cel mai bun! Dar nu o urăsc la fel de mult cum urăsc Ion și literatura de școală cu țărani și viața la țară.

3. 2NE1 - Baby I miss you: O carte pe care ai citit-o demult și îți lipsește: Probabil niciuna pentru că îmi aduc aminte de perioadele mele imbecile din trecut. Totuși, îmi e dor de seria Ashleys și de timpul acela de iunie când o citeam în parc.

4. 2NE1 - I don't care: Cărți de care nu îți pasă și pe care nu o să le citești niciodată. Ion, Moromeții, cărți cu și despre țară. Nu îmi permit să nu îmi pese de ele pentru că le am la bac, dar nu cred că le voi citi vreodată.

5. 2NE1 - Happy: Cărți fără de care nu ești fericită. Aici intră multe. În primul rând, cărțile noi pe care le cumpăr, proaspete, indiferent dacă urmează să îmi placă sau nu. Cărțile cu crime alambicate, romanele gore, genul lui Chuck Palahniuk, literatura română contemporană, cărțile istorice cu nazism și ww2, poveștile ușoare care mă fac să mă simt bine, etc etc. ☻

6. 2NE1- Gotta be you: O carte care te-a întristat foarte tare, dar care ți-a plăcut. Zona Zero de Lavinia Călina. Am fost foarte afectată de finalul romanului.

7. Dara - Kiss: O carte care ți-a plăcut în trecut, dar la care nu o să revii niciodată. Probabil Micuțele Mincinoase, Cele 9 vieți ale lui Chloe King, și restul pe care le-am citit în trecut de la Leda.

8. CL - Revolution: Ce carte te-a făcut să îți schimbi gusturile în materie de literatură? Sânge Satanic de Cristina Nemerovschi, în general cărțile Cristinei.

9. 2NE1 - Lonely: Cât timp poți sta fără să citești? Extrem de mult timp dacă am și cu ce altceva să îmi ocup timpul.

10. 2NE1 - Go away: Numește o carte care ți-a plăcut la un moment dat, iar acum o detești. Academia Vampirilor, Îți voi dărui soarele și multe altele.

11. 2NE1 - Please don't go: O serie care ți-ar plăcea să nu se mai termine. Half Life de Sally Green.

12. CL - MTBD - Numește o carte care te-a înnebunit. Păpușile de Cristina Nemerovschi. M-a făcut să înnebunesc puțin deoarece, după ce am citit cartea, mi-am schimbat puțin atitudinea față de cei din jurul meu.

13. 2NE1 - Come back home: Ce cărți ai recitit? Nu reușesc să recitesc cărți, nu îmi place și nu am răbdarea necesară pentru acest lucru.

14. 2NE1 - I love you: O carte pe care o iubești cu totul: copertă, conținut. Aripi Smulse de Corina Savu. Coperțile sunt mișto, iar conținutul e pe măsură. Mai e și Lunar Park, dar nu am citit-o încă.

15. 2NE1 - Do you love me: O carte la care te-a atras doar coperta. Cumpăr multe cărți datorită coperților, dar tot citesc sinopsisul lor. Snuff de Chuck Palahniuk am cumpărat-o mai mult pentru copertă și nu regret nimic.

16. 2NE1 - Can't nobody: Numește o carte care nu va fi detronată niciodată. Tăcerea Mieilor de Thomas Harris.

17. 2NE1 - Crush: O carte de care te-ai îndrăgostit la prima vedere. Vegetariana de Han Kang. Individa de pe copertă seamănă cu Dara, e literatură coreeană. Ce îmi pot dori mai mult?!

18. 2NE1 - Let's go party: O carte ușoară pe care o recomanzi tuturor. Douăzeci și ceva de Iain Hollingshead. E ușoară, e fresh. Se potrivește cu melodia asta.

19. 2NE1 - Fire: Prima carte citită pe care ți-o aduci aminte. Pe jumătate moartă de Kim Harrison este prima carte citită de mine în această viață. Am mai avut înainte tentative de a citi dar nu au dus nicăieri.

20. 2NE1 - If I were you: Ce ai scrie dacă ai fi autoare? Chestii politice, povești de dragoste cu persoane gay, mai multe chestii politice, distopii, povești cu designeri, dezastre naturale și multe altele. ♥

21. 2NE1 -  Goodbye - Numește o carte pe care ai citit-o și pe care nu o vei uita niciodată. Nu voi uita niciodată însemnările lui Heinrich Hoffman, Hitler așa cum l-am cunoscut. E cartea mea istorică preferată, deși nu are cine știe ce valoare istorică.


Spre final vreau să îi urez un mare LA MULȚI ANI!! lui CL, the one and the only baddest female. Am făcut intenționat 21 de întrebări, pentru că formația e 2NE1. Dacă nu le-ați ascultat până acum să o faceți, pentru că CL, Dara, Bom și Minzy sunt niște fete minunate ce au un talent incredibil. Poate întrebările nu au fost prea inspirate, dar am vrut să se potrivească cât mai bine cu piesele fetelor. Dau tagul mai departe lui +Vlad Daianu, cel mai mare blackjack din câți există!

2 comentarii:

Tu ce crezi?