marți, 10 ianuarie 2017

Top 5 desene animate

După cum se poate observa, desenele stupide, ușoare au luat locul celor violente și pline de suspans. Recunosc că majoritatea desenelor făcute acum, după 2009 aproximativ, sunt super idioate și nu au absolut nici un scop. Totuși, sunt unele foarte interesante pe care le urmăresc cu plăcere. Nu vor fi în top desenele de pe vremea mea în top, pentru că a vorbit mai toată lumea despre ele și nici nu le mai țin minte. Să-i dăm drumul!!


5. Garfield


Pe Garfield e imposibil să nu îl ști. E un ditamai brandul. Există jucării, căni, tricouri, benzi desenate, cărți de colorat - pe scurt, cam orice chinezărie o poți găsi cu Garfield. Desenul a apărut pentru prima dată în anul 2008 în Franța și este făcut după benzile desenate ale lui Jim Davis. Personajul Garfield a apărut pentru prima dată în anii 80 și este un pisoi portocaliu obez, care trăiește în casa lui Jon alături de câinele Odie și e prieten cu șoarecii. E plin de aventuri, se urmărește ușor și e foarte plăcut de vizionat. Îl vei iubi exact cum iubește Garfield lasagna!

                              
                               4. Să înceapă aventura!


Probabil că acesta ar fi trebuit să fie pe un loc fruntaș, dar sunt altele mai bune. Desenul e un mindfuck total. Am încerc să creez legături între episoade, să înțeleg ceva, dar îmi e imposibil. Când în sfârșit înțelegi ceva dintr-un episod, apare altul care exclude tot ce crezi că s-a întâmplat. Consider că acest serial animat este cu adevărat o provocare pentru oamenii de toate vârstele, cu toate că nu prea e un desen pentru copii. Personajele principale sunt Finn, un băiat de 12 ani (care între timp a făcut 17) care iubește să facă pe eroul și să salveze situația chiar și când nu i se cere, alături de Jake, cel mai bun prieten al său ce are puteri magice ce îl fac să își schimbe forma și dimensiunea cum dorește, fapt ce îi ajută pe amândoi în diferite situații. Unul dintre cele mai drăguțe lucruri din desen, după părerea mea, este Domnița Unicubeu, partenera lui Jake, care vorbește coreeană. Mă întreb în Coreea ce limbă vorbește în desen...


3. Lumea lui Gumball



Gumball poate fi catalogat unul dintre cel mai imbecil desen ever, dacă nu ar fi concurența prea mare. E amuzant rău, situațiile sunt mega penibile, iar personajele, dacă nu sunt imbecile, sunt enervante. Mama îl urăște, schimbă mereu programul când începe. Viața elevilor de la școala din Elmore este una modernă, cum e și viața mea până la un anumit punct. Teme multe, plictiseală, situații penibile, colegi idioți, adulți idioți. Spre deosebire de Să înceapă aventura, este ușor de urmărit și nu îți trebuie prea mult creier ca să îl înțelegi. E ușor, simplu și amuzant. Cu toate acestea, în unele episoade intră în teme mai adânci, cum ar fi rolul femeii în societate, viața de angajat, pierderea controlului în familie, etc. Unul dintre preferatele mele.
 
                      
                   2. Un show obișnuit



Dacă desenul de pe primul loc nu ar fi existat, atunci acesta ar fi fost pe locul întâi. Un show obișnuit are de toate: bătăi, acțiune, demoni, iubire, personaje interesante, aventură și tot ce îți poți dori de la un desen animat. Un lucru dubios e că doar personajele din parc arată altfel, restul sunt oameni simpli, în afară de câteva fete. Deși înainte nu îmi plăcea, acum îl ador, e unul dintre cele mai bune desene animate din toate timpurile. Avem aici un porc (Musculosul), o maimuță nemuritoare (Skips), un aparat de gumă de mestecat care dă ordine (Benson), un bătrân cu capul mare total aiurit, dar care e, de fapt, o acadea (Tataie), Fantoma Bate Palma, cu o palmă ce îi iese din cap, și, personajele principale, Mordecai și Rigby, o gaiță albastră și un raton. Cei cu ochiul format vor vedea multe elemente oculte în acest desen, precum și teme politice actuale. Un show obișnuit poate fi pentru adolescenți, că pentru copii, în nici un caz!


1. Aventurile fraților urși


 
CEL MAI TARE DESEN ANIMAT VĂZUT ÎN VIAȚA MEA! L-am adorat încă de la primul episod. Personajele principale sunt trei urși din specii diferite - ursul Polar, ursul Grizzly și ursul Panda. Cei trei, deși sunt teoretic animale sălbatice, duc o viață de oameni, au conturi pe rețelele de socializare, vor să fie vedete pe internet și merg la cumpărături. Aventurile lor nu țin de domeniul fantasticului, ci mai degrabă de cel cotidian. Reflectă bine problemele și preocupările oamenilor din ziua de azi, dar și a urșilor umanizați ☺. În unele episoade se reliefează mai bine ideea că, în ciuda eforturilor, fraților urși le e greu să se acomodeze cu civilizația pentru că sunt, până la urmă, animale. Ursul polar e un bucătar excelent, care mai mult tace și folosește persoana a treia când se referă la sine, de asemenea, este un maestru al artelor marțiale, lucru care mă face să cred că e mult mai asiatic decât ursul Panda. Grizzly este liderul, mereu cu gândul la mâncare și tinde să îi bage pe ceilalți în belele cu ideile lui, vrea să aibă prietenei însă doar frații săi îi sunt alături. Ultimul, dar nu cel din urmă, este Panda, cea mai drăguță chestie de pe planetă, are o încredere de sine scăzută, e dependent de internet și vrea cu orice preț să își găsească o iubită. Acum, cu asemenea personaje, ce poate ieși imperfect?



În concluzie, este o idee greșită să spunem că toate desenele noi sunt de rahat și să le ridicăm în slăvi pe cele vechi. Toate serialele animate pe care le-am enumerat sunt de pe Cartoon Network, în afară de Garfield care e dat și pe Boomerang. Disney really sucks. Voi la ce desene animate vă mai uitați?

4 comentarii:

  1. Ce inventivă ai fost,super subiect:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu ador Aventurile fraților urși, mai ales pe ursul Polar pentru că e tăcut și mie îmi plac personajele animate de genu', care nu ies în evidență :))
    Nu prea mă mai uit la desene animate, n-am răbdare și prefer să-mi ocup timpul cu altceva dar țin minte că în afară de astea mă mai uitam și la Ciudățeni, singurul desen animat care îmi plăcea de pe Disney.
    Hmm..și cred că mai e și Steven Universe dar e de pe Cartoon Network.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr.saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de iubire. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex Și ajută la stabilirea relației. Și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situatia mea si apoi caut ajutorul lui, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum, pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr. Saguru este cu adevarat un adevarat vrajitor. DUMNEAVOASTRĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI-L pe CONTACT DOCTOR SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI EXTERIOR
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?