sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Book haul #Ianuarie2017


Se pare că am început 2017 în forță, cu daruri, cărți, proiecte și lucruri bune. Cred că am precizat că anul acesta trebuie să fie un an altfel în bine și că am așteptări enorme de la mine. Să trecem totuși la bunătățile din poză.
Prima e volumul al doilea din Aripi Smulse. Am făcut recenzie la primul volum - o găsești AICI -!!! Volumul l-am primit de la autoare, Corina Savu, pentru recenzie. Îi mulțumesc pe această cale și mă bucur că îmi e alături Sunt curioasă în legătură cu rezolvarea cazului crimelor din El Fuerte și, cum deja am început cartea, am niște bănuieli vizavi de Ducesă și sora ei. Apreciez mult la această serie că nu se petrece in SUA, cum e mai nou la modă. Prin intermediul acestei serii poți afla lucruri noi despre cultura mexicană și poți să îți limpezești puțin mintea de la minunata Americă care e overrated.
A doua, Jumătatea Pierdută, al treilea volum din Half Life, (recenzia primului volum AICI, recenzia volumului al doilea AICI) am primit-o de la un prieten, puteți să vedeți blogul lui, și mă bucur enorm că am primit-o pentru că nu știu când aș fi avut ocazia să mi-o iau. E una dintre seriile mele preferate, autoarea, Sally Green, combină perfect două lucruri care îmi plac, anume magia și poveștile de dragoste dintre băieți. Acțiunea are loc în Europa, ceea ce te face să te detașezi puțin de cultura americană. ( Am ceva cu America azi ☻)
A treia este ceva ce îmi doresc de mult timp. Lunar Park, scrisă de autorul meu preferat Bret Easton Ellis. Am achiziționat deja Glamorama, iar acum am în bibliotecă toate cărțile de Ellis apărute în română. Am luat-o de pe Okazii, a fost la un preț rezonabil, dar cel mai mult am avut noroc cu vânzătorul. Cartea e în stare perfectă, are semn de carte, nu are etichetă din aceea lipicioasă, nu îi lipsesc pagini, nu e mâzgălită. Parcă nici nu a fost atinsă.

Jucăriile sunt Gâsca Gâs și Lordul Acritură din Să înceapă aventura!. Gâsca arată mai degrabă a Donald Duck varianta ieftină făcută în China, iar lămâia mă face să îmi regret întreaga existență atunci când o văd. Sunt luat cu Happy Meal-ul de la McDonalds, au făcut o colecție cu jucării din acest desen, iar cu această ocazie mi-am pus în cui lăcomia de mcnuggets și mi-am luat meniul pentru copii. Sunt foarte drăguțe și aș vrea să le colecționez. (Colecționez jucăriile în dulap și grăsimea pe burtă *glumă*)
Oja am luat-o pentru că nu aveam nicio nuanță de mov, iar cum nu am notă la desen m-am gândit la niște modele mov-galben ce îmi vor asigura zecele.
Cu această ocazie aș vrea să anunț că m-am extins pe Wordpress, locul în care voi scrie despre subiectele ce nu au legătură cu cărțile sau cu subiectele pe care le ating mai mereu. Sper să mă susțineți și să îmi urmăriți activitatea și acolo pentru că urmează chestii noi și interesante. Noul blog îl găsiți AICI!
Până data viitoare, spuneți-mi în comentarii ce mai citiți, sau ce urmează să citiți - orice vreți voi!

Un comentariu:

  1. Ți-a ieşit super☺
    Mulțumesc pentru ajutor,sper să-ți placă cartea.😘❤

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?