marți, 4 octombrie 2016

Book Haul și nu doar (2/10)



Ar fi fost mult mai bine dacă postam haul-ul acesta pe 2 sau măcar ieri, dar nu am avut deloc timp. După cum bine știți, duminică a fost ziua mea. Mi-ai făcut ziua la anticariate, căutând ceva interesant. Eu una ador anticariatele, îmi place să merg, să caut, să miros cărțile și să le iau la un preț mult mai mic decât în mod normal.

Prima dată încep cu NERVE. Nu am luat-o duminică, ci săptămâna trecută din Auchan-ul din Afi.
Voiam să îmi iau top & base coat (pentru că singurele pe care le am sunt un produs 2in1 oribil), dar am decis în ultimul moment să merg pe la cărți. Și acolo am văzut Nerve. Și am luat-o, alături de două pateuri cu brânză și o pungă de pufuleți cu surprize. Mai am o sută de pagini și o termin. Sincer, nu credeam că o să mai îmi placă vreodată cititul. Cam renunțasem la acest lucru...

Duminică, după o plimbare în Unirea am trecut pe la anticariatul Târgul Cărții. Nu mă așteptam să găsesc ceva scris de Ellis, nici nu mă așteptam să cumpăr ceva.  Mai mult din obișnuință am început să caut cărți scrise de el. După câteva minute, am renunțat, dar imediat mi-a zărit în ochi Glamorama. Am țipat de bucurie, am luat cartea în brațe și am simțit fericirea cum nu am simțit-o niciodată. Am mai găsit cartea Moda Psycho, un ghid colorat și super mișto despre designeri cunoscuți sau mai puțin cunoscuți și l-am luat fără a mai sta pe gânduri. M-a atras foarte mult și Blestemați de Chuck Palahniuk, al doilea autor preferat al meu. După am plecat cu 3 cărți și mai săracă cu 30 de lei.

Și acum partea deloc literară. Am primit de la prietena mea Ale niște chestii super mișto de ziua mea. De la ea am primit o pilă de sticlă, foarte bună pentru dat formă la unghii, și 3 ojițe, dintre care 2 sclipicioase ♥♥ . Aplauze pentru Ale!!

Știu că acest Haul este destul de mic dar sunt puține lucruri și e ceva total spontan, nu mă așteptam să iau/primesc aceste lucruri. Abia aștept să citesc cărțile și să fac recenzii exact așa cum făceam înainte, poate chiar mai bine. Cred că o să mai primesc lucruri, habar nu am, dar sunt sigură că nu voi primi cărți, ci alte chestii,


Până data viitoare, vă doresc un octombrie cât mai fericit! ♥♥♥♥

4 comentarii:

Tu ce crezi?