sâmbătă, 1 octombrie 2016

1 octombrie




Astăzi este 1 octombrie, ceea ce înseamnă că mâine e 2 octombrie, ziua blogului dar și ziua mea de naștere care a dat numele blogului. Nu pot spune că sunt super încântată pentru că nu voi face cine știe ce, de fapt nu cred că voi face ceva. Fac 16, un număr foarte important pentru mine pentru că 1 și 6 adunate dau 7, iar 7 este printre numerele mele favorite/norocoase.
Luna septembrie am fost în pauză totală, știu că nu am scris nimic pe blog și îmi pare rău de acest lucru pentru că am scăzut enorm și trebuie să recuperez. Ca să fiu sinceră, trec printr-o perioadă mai proastă și am uitat de blog și de mai toate lucrurile pe care le făcea înainte. Nu am citit nicio carte luna trecută și m-am descurcat prost în general, dar cum înaintez un an acum la începutul noii luni sper să îmi revină mintea la cap.
Aceasta e ultima postare pe care o scriu la 15 ani și mă simt super aiurea, de parcă ceva o să se piardă și nu o să îl mai am niciodată. La 15 ani m-am schimbat enorm și am trecut prin multe experiențe. Am văzut cum e la liceu, am avut prima relație, am primit prima sponsorizare, am cunoscut oameni noi și interesanți, am descoperit pasiuni noi, m-am redescoperit pe mine, au ajuns să îmi placă lucruri pe care înainte le detestam, dar cel mai important, încă trăiesc, iar acest lucru mă aruncă în aventuri nebănuite.
De la ultima dată când am postat, nu m-am schimbat prea mult. Încă visez la relația mea imaginară cu Suga de la BTS, încă exersez făcutul unghiilor, încă citesc (chiar dacă nu foarte mult) și încă vreau să devin scriitoare.
Astăzi le spunem La mulți ani lui Porcelain Black (mai multe detalii AICI) și autoarei Natașa Alina Culea, de la care o să citesc ceva în viitorul apropiat
Școala am început-o de trei săptămâni. Sunt clasa a zecea, învăț după amiaza, și mă chinui cu materia. Acest an școlar mi se pare un blestem pentru că vor să ne bage uniformă (un tricou polo verde cu emblema școlii, yac) și pentru că e anul când realizezi că nu mai merge să fii superficial cu școala și  să te descurci cum poți, așa cum a fost într-a noua pentru mine.
Deși în ultimul timp nu am mai făcut modele spectaculoase, o să vă arăt niște modele făcut de mine.


Până atunci nu mai văzusem modelul acesta la nimeni. Nici nu știu dacă ar trebui să fac public acest model, pentru că a ieșit foarte dezordonat, deși odată curățate cuticulele, chiar arată bine. E o manichiură non vegană pentru că pana este adevărată, găsită de mine pe balcon. Mie îmi place foarte mult, dar nu mi-aș mai face în viitorul apropiat.



Așa am avut unghiile în prima săptămână de școală. Mi-au luat trei ore pentru că am așteptat să se usuce bine și pentru că sunt multe straturi. Ador matul mai mult decât sclipiciurile, mai ales acum pe frig. Vara e mai mișto să ai unghiile holo, pentru că e soarele puternic și se vede altfel. La mâna dreaptă aveam și un H, pentru că de obicei îmi place să fac litere.


Astea mi se par mega oribile. Ar fi arătat de un milion de ori mai bine mate. Sunt inspirate după Harley Quinn, varianta originală, nu pițipoanca din Suicide Squad. Nu cred că sunt prea multe de spus aici. ☺


A to the G to the U to the STD... Nu cred că mai trebuie să comentez ceva la această poză. O să o mai fac odată, pentru că ador acest model ♥


Că tot e blog despre cărți, să vă spun ce mai citesc eu. M-am apucat de Nerve, am citit deja jumătate în trei zile și pot spune că e o carte fabuloasă. Am cumpărat-o pentru Emma Roberts, care era pe copertă. Abia aștept să o termin ca să îi fac recenzia și să vorbesc despre internet și ,,provocările nebune" pe care le fac picii pe You Tube.

Până data viitoare, mă găsiți pe Goodreads, Facebook: Coma White, Catrina Ionescu , 2 octombrie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?