duminică, 5 iunie 2016

Bookfest 2016

Am așteptat 3 luni evenimentul acesta. Am fost doar două zile din cinci, pe 2 și pe 4 iunie. În prima zi mi-am luat cele mai multe cărți, că văzusem titluri interesante și nu m-am putut abține. A doua zi am fost la lansări, la celelalte expoziții pentru că mă pierdusem și căutam ieșirea și mi-am mai luat cărți, unele dintre ele cu autograf. Au fost zile foarte frumoase, am cunoscut oameni noi și m-am reîntâlnit cu cei pe care îi știam deja. Ador târgurile de carte și mă bucur mult că am reușit să merg și să îmi fac de cap. ☺ Sper să reușesc să citesc toate aceste cărți pe parcursul verii, sau măcar o mare parte dintre ele.





Am luat cu autograf:

2 ani în America de Cristian Răduță

Atac în bibliotecă de George Arion
Rockstar de Cristina Nemerovschi

Malad de Alexandru Voicescu

Blestemul Zorilor de Lavinia Călina







3 comentarii:

Tu ce crezi?