sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Lorde ( Ella Marija Lani Yelich-O'Connor ) #happybday3

Înainte să încep, vreau să dedic acest articol Ellei, doar prin simplul fapt că are același nume cu artista despre care voi vorbi în acest articol. Să începem!

Biografie pe scurt :

Ella Marija Lani Yelich-O'Connor, cunoscută sub numele de Lorde, este o cântăreață și compozitoare din Noua Zeelandă, născută pe 7 noiembrie 1996. S-a născut în Takapuna, dar a fost crescută în Devenport, Auckland.  De mică i-a plăcut muzica, iar în adolescență a semnat cu Universal Music Group.  A debutat în 2013, odată cu lansarea discului single Royals și a albumului de studia Pure Heroine. Materialele sale discografice au fost intens apreciate atât de public, cât și de critica de specialitate, și s-au bucurat de succes în teritoriile anglofone. Revista Time a inclus-o pe interpretă pe lista celor mai influenți adolescenți ai anului 2013,iar Academia Națională a Artelor și Științelor de Înregistrări din SUA i-a oferit patru nominalizări la premiile Grammy. 
Tot în 2013, single-ul  Royals a devenit un hit internațional, făcând-o pe Lorde cea mai tânără persoană care s-a aflat pe locul întâi în  topul american Billboard Hot 100 .

sursa: wikipedia.org 

Facts :

 1.  Cântă pe coloana sonoră a filmului The Hunger Games: Mockingjay Part 1. Melodia se numește Yellow Flicker Beat și e mai mult decât uimitoare.

2.  A fost parodiată în animația South Park.

3. Lucrează la un nou album, care ar trebui să fie scos la sfârșitul acestui an.

4. A fost nominalizată la Globurile de aur 2015 la categoria Best Original Song, alături de Lana Del Rey.

5. Își scrie singură cântecele.

6. E bună prietenă cu Taylor Swift.

7.  Tumblr-ul ei personal este  http://lordemusic.tumblr.com/

8.  Miley Cyrus a fost actrița ei preferată, pe vremea când aceasta juca în Hannah Montana.

9.  E o feministă convinsă.

10. Îi place să citească.

11. Mama ei este poetă.

12.  În școală i se spunea Casper sau Dusty.

13. Are rădăcini croate și irlandeze.

14. E o mare fană a cântăreței Robyn.


Eu una, eu o ador pe Lorde. Muzica ei mă inspiră în orice fac, în special în scris.  E un adevărat geniu muzical. O urmăresc pe Tumblr, pe Facebook, pe Twitter,  pe orice nimeresc. 
De la ea cel mai mult îmi place Buzzcut Season, pentru că piesa reliefează cel mai bine realitatea, sau cel puțin realitatea din capul meu.
White Teeth Teens este obsesia mea. Melodia asta îmi place într-un sens profund, e o melodie cu multe semnificații pentru mine.
Bravado mă duce cu gândul la perioadele când eram depresivă și mă gândeam la sinucidere. Mă face să mă gândesc la pastile, lame și sânge. Cu ajutorul muzicii lui Lorde, am trecut peste.
Ribs mă face să mă gândesc la trecerea timpului. Tinerețea e ca un prieten pe care ști că o să îl pierzi, dar tot te atașezi de el.  Doar ascultați melodia.
Royals e ca un vechi prieten. Mai mereu m-am simțit inferioară celor ,,care au", iar melodia asta mă face să simt chiar opusul. Mă face să mă simt rebelă, mă face să simt că vreau să lupt ca să schimb ceva.
Team mă face să îmi amintesc de prima persoană de care m-am îndrăgostit și de gașca mea de prieteni din care făcea și ea parte.  Ea era totul pentru mine în aceea perioadă, totul era epic atunci când era cu mine, dar perioada aceea a trecut. Timpul trece, cum ne învață versurile melodiei Ribs.
Yellow Flicker Beat  mă inspiră, îmi dă idei cu care aș putea umple sute de romane.
Lorde e o artistă pe care nu toți o pot înțelege.  Versurile ei sunt atât de adânci încât te poți pierde. Te pierzi într-o altă lume, o lume plină cu vise, idei și povești perfecte.  Poate că nu mai e regina întunecată care a fost când s-a lansat, dar acum a devenit mai matură, mai elegantă. Sincer, de la viitorul album am așteptări mari. E Lorde, prin definiție e genială.
Dacă vrei să o asculți, recomand piesele:

1. Ribs



                                                                     2. Team




                                                              3. Bravado



4. White Teeth Teens



5. Buzzcut Season




And we'll never be royals

Happy birthday, Lorde!

Un comentariu:

  1. Mi-ar plăcea să știu de când ești fan/ă Lorde și care a fost prima melodie pe care ai auzito de la ea ? Eu una sunt fană din toamna lui 2013 și prima oară spre mirarea mea am auzit tennis court nu royals ....Rar am auzit de cineva care să audă de ea și mă întreb ce te impresionează cel mai mult la ea ?

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?