joi, 8 octombrie 2015

Tipuri de oameni pe care îi URĂSC #1

Pentru că da, urăsc din ce în ce mai multe lucruri. Sunt înconjurată de un mare cancer - de la marile ,,fenomene de pe Facebook până la oamenii care mă înconjoară.   Lumea asta parcă se duce dracu, iar nimeni nu face nimic, majoritatea chiar înrăutățesc situația.

1.  ,,Luptătorii"

Genul acesta de persoane sunt la tot pasul. Pe Facebook, sunt considerate ,, open - minded"  . Sunt împotriva rasismului, homofobiei, xenofobiei ( chiar dacă ăia nu știu ce înseamnă ,,xenofobie ), postează poze anti - bullying , poze cu steagul LGBT, statusuri ,,de încurajare"  , se ceartă cu oricine care spune ceva urât de minorități sau gay. Dar ei în realitate nu sunt așa.  Dacă văd căruța cu țigani pe stradă, o iau pe partea cealaltă, spunându-le că le e frică. Folosesc cuvinte precum gay sau poponar drept jignire. Se închină când văd la TV știri cu sinucigași, au o părere proastă despre rockeri, spunând că sunt sataniști. Sunt ipocriți, își schimbă părerile după cum bate vântul.  Se agită din absolut orice, dar nu fac nimic. Doar se vaită.




2.  ,,Naționaliștii

Persoane mult mai toxice decât cele din prima categorie. Sunt sătulă de astfel de persoane. Ei cred nu cu adevărat ce spun. Spre exemplu, vorbeam cu un tip despre Soluția Finală, era de acord, mă rog, zicea că urăște țiganii și toate categoriile de minoritățile. Cum credeam că e un tip de treabă, mi-am lăsat imaginația să se joace, și i-am enumerat cele mai sadice metode de a omorî oameni în masă. Concluzia discuției, spusă de el, a fost ,, Nu toți țiganii sunt la fel. Uni chiar sunt de treabă, să ști.Să mori tu că așa e? Dacă  te lauzi că ești nazist și  spui că vrei să omori toate minoritățile, nu spune că ,, Nu toți sunt la fel” , riști să te faci de căcat. 
Cred că tot la categoria asta intră și ăia care își iubesc țara, dar visează la ,, Țările Calde”, oricum, mulți intră în categoria asta, deci, mi-ar lua muuult să-i enumăr pe toți și chiar nu merită.


3. Ăia cărora le pasă


Deși nu dau doi bani pe nimic. Se prefac doar ca să atragă atenția sau simpatia celorlalți. Vă spun sincer, clasa mea e full de așa ceva. De fapt, aș putea zice că lumea e plină de așa ceva. Urăsc falsitatea, o detest, oamenii falși mă fac să vomit. Spun ceva, dar de fapt gândesc altceva și într-un final fac cu totul altceva decât ceea ce spun sau gândesc. Nu pot înțelege oamenii de genul acesta. De ce să fi tu până la capăt și să fi autentic în tot ce faci și spui când poți să te prefaci, să te minți singur doar ca să atragi simpatia unor persoane pe care nu dai doi bani? Get a life, idiots, or rent one!



4.  Fashion Friends

Sincer vă spun, nu sunt genul care cumpără haine. Am câteva tricouri cu trupe, pantaloni negri, ceva pulovere și bocancii pe care îi port zilnic.  Urăsc să cumpăr haine, dar în schimb ador să cumpăr cărți. E mult mai mișto senzația de ,, abia aștept să îmi vină cărțiledecât ,, abia aștept să văd dacă le place prietenilor noua mea bluză”.  Nu mă iau de cei cărora le place să se îmbrace și să asorteze și bla bla. Nu. Vreau să spun că urăsc moda din ziua de azi și pe cei care o urmează. Nu ești frumoasă dacă te machezi excesiv și îți dai cu fond de ten în așa fel încât să arăți ca o maimuță cu rahat pe față. Nu ești șmecher dacă porți pantaloni d-ăia cu turul lăsat, pe bune acum, pantalonii ăia arată de parca ai avea pampersul plin de căcat.  Nu ești cu nimic mai frumoasă dacă mergi cu copitele în picioare, adică pantofii ăia ortopedici care încearcă să imite genul sneaker.  Nu te va plăcea nimeni mai mult dacă porți tricou cu trupe precum Nirvana, Metallica, AC/DC,  dar tu nici măcar nu știai că denumirile astea sunt trupe rock.  Ești chiar urâtă cu sprâncenele pensate excesiv sau cu sprâncenele tatuate ( părul acela e acolo cu rolul de a-ți proteja ochiul ) . Ca băiat/bărbat ești chiar urât cu codiță, și mă refer la tipii care au părul scurt dar care își lasă ceva păr ca să își facă coada aia mică și urâtă. Fi-ți naturali, nu mai urmați așa zisa moda care este un mare căcat și un mare FUCK YOU la adresa originalității.


5. ,, Și eu ascult...


-  Asculți rock/metal?
- Da, normal.
- Ce trupe îți plac?
- Nu știu, nu îmi vine acum.
- Haide, trebuie să ai o trupă care ți-a rămas în minte.
- Chiar nu îmi vine acum. Spune tu.
- Păi, mie îmi place la nebunie Halestorm.
- Halestorm, și eu ascult.
- Super, ce melodii îți plac de la ei?
- Nu știu, nu îmi vine acum. Zi tu!
- Jump the gun, I miss the misery, Daughter of darkness, Amen, Apocalyptic, I like it heavy și mai multe.
- Oh, și mie tot astea îmi plac. Ce coincidență.

Când individul respectiv ascultă muzică :

- Ce asculți?  Dă și mie o cască.
♪♫♩ Stinge lumina, arată-mi calea / Pune mâna pe mine, simte chemarea ♪♫♩
- Iac, parcă ascultai metal.
- Eh.

Ok, nu ne luăm de gusturile omului, dar măcar recunoaște ce asculți. Dacă asculți Ruby recunoaște-o, nu mai spune că asculți ce ascult eu doar așa, ca să faci impresie bună.  Valabil și pentru citit, vizonat de filme/ seriale.


Ca și concluzie, vreau să spun că nu am nimic cu nimeni. Poți să fi prost, comunist, nazist, gay, ce vrei tu. Eu am o problemă cu oamenii falși. Îi urăsc, nu ști cum să-i apuci, cum să te comporți cu ei pentru că tu de fapt nu ști nimic despre ei.

Data viitoare, vă promit un articol mai optimist, ura în exces duce la diabet și ulcer.


7 comentarii:

  1. Și tu nu știi să scrii. Mai ales că a o persoana naționalistă nu e nicidecum nazist. Tu învață să știi scrie, țânco, și apoi fă-ți un blog. Și că tot era vorba de persoane pe care le urăști, ești pe lista mea, încrezută amatoare ce ești.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu m-am referit la adevaratii nazisti/nationalisti, ci la oamenii aceia falsi care nu cred in ceea ce zic si care vorbesc aiurea. Si daca nu iti place cum scriu, da scroll, eu nu te oblig sa citesti ce scriu. Daca vrei sa ma simt prost ca mi-ai zis ca ma urasti, sa sti ca ai tot dreptul s-o faci, chiar nu imi pasa .

      Ștergere
  2. Dupa parerea mea , tu esti cel sau cea care ar trebui sa invete sa citeasca si sa scrie...Observ ca nu ai deloc ochi sa vezi cine se pricepe cu adevarat la oameni...si mai ales cine are talent la scris...Dar mna...Daca tu consideri ca ea e "amatoare" asa cum ai spus , inseamna ca nu te-ai uitat in oglinda *anonim cu valoare* ce esti...:)) Din nou , nu mi-se pare nici ca este increzuta pentru ca si-a spus punctul de vedere...E total adevarat ce a spus...Plus ca are dreptate , sunt multe persoane "esuate" in jurul nostru care nu stiu altceva decat : Florin Slam , Manele , Fara numar , fara numar , si cum sa iasa in evidenta , dar culmea e ca se fac de ras , nu ies deloc in evidenta..A ba da! Ies in evidenta prin prostia din capul lor pe care o considera o mare "smecherie" ....Deci , dragul sau draga mea , ar trebui sa te mai documentezi si sa mai citesti...Iti sugerez Cristina Nemerovschi , dar mi-e frica sa nu lesini cand o sa ii citesti cartile , pentru ca nu toti ii inteleg mesajul din cartile sale...In fine...Reveniti-va OAMENIIIII !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu cunosc persoane din jurul meu care să asculte nici măcar trupe destul de cunoscute ca Black Sabbath, iar ca Virgin Black, Born of Osiris, 1349, Dimmu Borgir nici măcar nu mă mai obosesc să caut asemenea persoane pe stradă.
    Ah da, eu am din ăștia care se dau metaliști, dar dau linkuri cu melodii rap pe stradă.
    #așaceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau mai sunt genul acela care poarta tricouri cu Nirvana sau Guns and Roses si asculta manele, dar ei se dau mari rockeri .

      Ștergere
  4. In primul rand, nu vreau sa fiu un nemernic de grammar nazi, dar nu ar trebui sa fie "Fiți naturali" in loc de "Fi-ți naturali"?

    In al doilea rand, ura in exces poate duce si la arta.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?