vineri, 16 octombrie 2015

The Coffee Book Tag

Am găsit pe blogul Cărți și Aromă de Cafea acest tag super tare, și cum afară e frig și se bea multă cafea, m-am gândit că ar fi fain să răspund și eu la întrebările astea simpatice.




1.Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
Căutând-o pe Alaska. Știu că are mulți fani, că e la modă, dar mi-e nu mi-a plăcut. Nu am înțeles-o de la început, nu m-am putut pune în pielea personajului principal, așa că am lăsat-o. John Green nu prea e pe stilul meu.


2.Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
Acum ceva ani, vara erau la mare căutarea cărțile  pentru tineri  de la editura Leda.  Dar în ziua de azi aș miza pe cărțile de self help, care au mult succes în special în vacanțe. 


3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
Mica prințesă, de Frances Hodgson Burnett. Am citit-o prin clasa a doua, sau a treia, sau a patra, nu mai știu sigur. Țin minte că a fost prima carte pe care am citit-o cap coadă și care m-a ținut în priză pe tot parcursul acesteia.


 4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.
nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi. E cartea mea preferată, mi-am pierdut nopțile citind-o, dar a meritat, mi-a plăcut foarte mult. Abia aștept să apară și volumul al doilea!

   5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni
Cel mai des văd cărțile acelea romantice care apar cu diferite ziare/reviste. Le văd pe site-urile de unde cumpăr deseori cărți, în hypermarket-uri, la chioșcurile de ziare, în magazine gen Inmedio, etc.   Deseori îmi fac cu ochiul cărțile acestea, dar eu nu citesc romance.
6.That hipster coffee shop: Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
Doar unul? Atunci să fie Cristina Boncea. O admir mult pentru curajul pe care îl are, pentru faptul că a publicat la o vârstă așa ,,fragedă'' și pentru cartea pe care a scris-o. Am citit Octopussy în câteva ore, dar mi-a rămas în minte mult timp,  asta datorită câinelui :) .
  7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
Dexter, clar. Serialul m-a făcut să am așteptări mult prea mari în legătură cu romanul. Am fost dezamăgită, uneori mă enervam și lăsam cartea din mână, dar într-un final am terminat-o de citit.
  8. Amestecul perfect. Numește o carte care a a fost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
 Mincinoșii de E. Lockhart.  Sfârșitul face ca toată cartea să merite.

2 comentarii:

Tu ce crezi?