duminică, 5 iulie 2015

Am scăpat de Evaluarea Națională!

Mai exact cu 7,45 la română și 6,10 la mate. Nu sunt un elev strălucit și nici nu o să fiu vreodată. Nu e stilul meu.
Pentru că nu puteam să fac ce îmî place și să mă ocup cât de cât de școală, am luat o pauză de la blog.  O pauză lungă, pentru că ultima postare datează din 13 martie.  Am intrat săptămâna trecută pe blog, dar nu am mai fost încântată de aspect sau de playlist. Am făcut câteva îmbunătățiri care, sper eu, să vă placă la fel de mult cât îmî plac și mie.
Am multe planuri vara aceasta. Vreau să fac cât mai multe lucruri constructive, cum ar fi să mă apuc serios de scris prima mea carte, să învăț limba engleză ca lumea ( îmî doresc de mult să fac acest lucru ) și să citesc cât mai mult din toate domeniile.
Următoarea săptămână voi fi agitată ca naiba, pe 15 aflu la ce liceu am fost repartizată și sunt cumplit de emoționată, dar fiind luna a șaptea, iar șapte e numărul meu norocos, totul o să fie bine.
E vară, ar trebui să mă distrez!

sursă foto: Tumblr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?